Pagina's

zondag 19 juni 2016

Birthday Fishes

Deze kaart heeft een eervolle vermelding gekregen:

Vandaag heb ik weer een mannenkaart gemaakt.
Normaal gesproken - als ik een kaart maak - bouw ik mijn kaart op, op de voorkant van mijn basiskaart en is de "achterflap" een enkel velletje cardstock. Deze keer heb ik het omgedraaid. Mijn basiskaart is lichtblauw en de laagjes heb ik dus aan de binnenkant op de "achterflap" geplakt (kun je me nog volgen??) Ik heb nog even snel een foto-tje gemaakt van de kaart als hij open is.
De stempel is van CC Designs en die heb ik deze keer ingekleurd met Copic Markers. Het papier is uit een blokje van Marianne Design. En het bedeltje zat in de laatste Doe@Kit. Over de bril en de luchtbelletjes heb ik nog Glossy Accents gedaan.

Deze kaart doet mee bij de volgende challenges:

Sketch Saturday: sketch #417
http://sketchsaturday.blogspot.nl/ )
Addicted to Stamps Challenge: #129 Anything Summer
http://addicted-to-stamps-challenge.blogspot.nl/ )
Knutsels en Kadootjes: Mannenkaart
http://knutselsenkadootjes.blogspot.nl/ )

8 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaart Janette! Erg leuk zo'n 'venster'!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk idee om zo je kaart op te bouwen !
    Mooi !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke kaart en een heel leuk modelletje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geinig kaartje Janette, super leuk gedaan.
    Gezellig dat je meedoet bij K&K.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk gedaan!

    Dank je wel voor je deelname bij K&K.

    XX Monique
    DT K&K

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sweet summer card with an adorable little boy digi. Thanks for sharing this with us at Sketch Saturday - good luck.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele mooie kaart met een leuk design zo met het venstertje. Ook een schattige digi! Leuk dat je meedoet met onze challenge bij Addicted to Stamps. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh my how lovely this creation is such a fabby image and wonderful design, thank you for joining our challenge at ADDICTED TO STAMPS I hope you will join us again
    hugs
    lorraine x

    BeantwoordenVerwijderen